Veelgestelde vragen

HomeVeelgestelde vragen


Bestelling plaatsen

Dit is afhankelijk van je bestelling. Standaard vloerkleden worden binnen 2-5 werkdagen verzonden. Maatwerk karpetten worden geproduceerd zodra wij de bestelling ontvangen hebben. Afhankelijk van het type product streven wij er na om dit uiterlijk binnen 6-10 werkdagen bij u thuis te leveren.

Onze vloerkleden worden standaard afgewerkt met de optie zoals deze weergegeven wordt als het product geselecteerd is op onze website. Er zijn mogelijkheden voor andere afwerkingen, deze zijn per product zichtbaar.

Nee bij ons heb je geen account nodig om je bestelling te kunnen plaatsen.

Ja, zodra de order verwerkt is via onze website ontvang je direct een opdrachtbevestiging en kopie van jouw factuur per mail op het door jou ingevoerde email adres. Niet ontvangen? Check dan even je ongewenste mail. 

Wij streven er na om uw bestelling zo snel mogelijk na ontvangst uit te leveren, als de productie van het vloerkleed echter nog niet is gestart, is het nog mogelijk om uw bestelling te wijzigen.

Neem hiervoor wel direct contact met ons op, bij voorkeur per telefoon of whatsapp.

Ja dit is mogelijk, geef dit aan tijdens uw bestelproces en wij regelen de rest.

Uiteraard is dit mogelijk bij ons! Geef dit duidelijk aan in het ‘opmerkingen veld’ in het bestelproces.

U kunt bij VMUS vloerkleden betalen met iDEAL, Creditcard, Klarna achteraf betalen, of indien gewenst een overboeking.


Klachten en retourneren

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via ons klantenservice. Samen gaan we je klacht beoordelen en zullen we de volgende stappen bepalen.
Dit is erg vervelend! Om dit proces snel en voor alle verantwoordelijken op de juiste manier te kunnen verwerken vragen we je om de volgende stappen te ondernemen:Maak binnen 24 uur na levering melding van het beschadigde vloerkleed. Maak een notitie van beschadiging op het afleverdocument van onze transporteur. Maak duidelijke foto’s van de beschadigde verpakking. LET OP: maak het vloerkleed nog niet (verder) open zonder dat deze foto’s gemaakt zijn. Haal het vloerkleed nu verder uit de verpakking en maak duidelijke foto’s van de beschadiging(en) aan het vloerkleed. Mail deze foto’s samen met een duidelijke vermelding van uw VMUS ordernummer naar verkoop@vmus.nl Wij reageren binnen 24 uur met de vervolgstappen.
Neem binnen 48 uur na ontvangst van het vloerkleed contact op met onze klantenservice. Wij gaan samen met u de vervolgstappen bespreken.
Onze maatwerkkarpetten worden altijd specifiek voor uw op maat gesneden, als hier een afwijking in zit van meer dan 0,5%, neemt u dan contact op met onze klantenservice.In standaardafmetingen van karpetten kan een maximale 2,5% afwijking zitten.
Bij VMUS Vloerkleden heeft u 14 dagen bedenktijd, deze bedenktijd gaat in op de dag van aflevering.
Er zijn producten die niet retour gestuurd kunnen worden. Hieronder vallen alle maatwerk vloerkleden en vloerkleden die met een door u gekozen speciale afwerking zijn geproduceerd.
Ja indien u het product wilt retourneren bent u verantwoordelijk voor de kosten hiervan. VMUS vloerkleden stemt het retourproces verder met u af en de kosten hiervan zullen bij terugbetaling ingehouden worden van het factuurbedrag. De kosten zijn afhankelijk van de afmeting, variërend tussen de € 12,50 en € 25,- 

Retourformulier

Is er iets niet naar wens of is er een andere reden waarom je jouw aankoop wilt retourneren, dan is dat in veel gevallen mogelijk. Vul hiervoor het retourformulier onderaan deze pagina in en wij regelen de rest!

Voor een op maat gemaakt en/of speciaal afgewerkt vloerkleed zijn de voorwaarden anders, deze kunnen niet geretourneerd worden.

Downloaden